Ce logică ni se propune: dacă primești banii înapoi pe un produs contrafăcut care te-a îmbolnăvit, atunci e OK!
Serviciul Român de Informații afirmă pentru știripesurse.ro că ”e din nou în eroare”, referindu-se la noi/mine după ce azi am scris că spitalul SRI nu s-a constituit parte civilă în cazul Hexi Pharma.
Serviciul explică faptul că Unitatea Militară 0502 Bucuresti s-a constituit parte civilă și că spitalul Spitalul Agripa Ionescu nu s-a constituit pentru că a restituit produsele și a primit promisiuni de la Hexi că va lua banii înapoi.
Să le luăm pe rând, logic, ceea ce pare că SRI nu vrea să facă:
Realizați, evident, absurdul.
În primul rând, Gazeta a scris că spitalul nu s-a constituit parte civilă în proces. Ceea ce e 100% adevărat! Unde suntem în eroare?!
Că va lua sau nu va lua banii înapoi e altă discuție.
De fapt, având aerul că toți suntem proști, SRI neagă o știre care spune că spitalul său nu a intrat în procesul Hexi Pharma, dar nu face decât să explice de ce nu a intrat în proces.
Nu neagă că absentează, explică de ce absentează.
Și ajungem la apogeul cinismului cu care SRI tratează cazul Hexi Pharma.
De fapt, cinism acordat pacienților spitalului său, care sunt angajații SRI.
Faptele sunt următoarele: timp de ani de zile, spitalul SRI a folosit produse contrafăcute și ineficiente. Ca și alte 340 de spitale din țară.
Spitalul Clinic de Urgență ”Prof. dr. Agripa Ionescu” a încheiat 55 de contracte cu Hexi Pharma în perioada 2011-2015 în valoare totală de 101.000 lei.
UM 0502 a încheiat două contracte cu Hexi Pharma pentru săpun lichid dezinfectant, primul în 2013 și al doilea, în 2015, în valoare totală de 350.000 lei.
Viețile oamenilor au fost afectate.
Și pentru că returnează ultimul lot și firma promite că îi dă banii înapoi spitalul SRI, acesta susține că nu are de ce să ceară depăgubiri!
Pe înțelesul celor din SRI care își insultă oamenii făcând publică această reacție: e ca și cum v-ați duce la magazin, ați cumpăra smântână stricată, v-ați îmbolnăvi, dar pentru că vă dă banii pe cutia de smântână înapoi voi sunteți mulțumiți!
Sau, după cum explică un cititor, cu mai mult umor ca noi.
”Au plătit ani de zile apa de ploaie la preț de șampanie Moet, au returnat ultimul litru din depozit și se consideră rezolvați :-) Hoți, bre, și unii și alții”.